nl
fr
Bedrijfsnieuws
dec. 2023
PERFORMANCE iN LIGHTING is ook in Nederland ‘powered by GEWISS’. Meer dan ooit geldt: één groep, één visie, één missie
Time to read: 3 min

Zoals eerder aangekondigd heeft PERFORMANCE iN LIGHTING zich aangesloten bij de GEWISS Group, een toonaangevend internationaal bedrijf in de productie van oplossingen voor huis- & gebouwautomatisering, beveiligings- en energiedistributiesystemen, e-mobility en smart verlichting. Vandaag kondigen we met genoegen aan dat PERFORMANCE iN LIGHTING NEDERLAND N.V. vanaf 1 januari 2024 officieel een nieuwe handelsonderneming wordt, die het aanbod van PERFORMANCE iN LIGHTING en GEWISS integreert en ons in staat stelt dichter bij onze klanten te staan, met nieuwe zakelijke kansen. Door te handelen als een team ‘powered by GEWISS’, geleid door waarden en hoekstenen zoals integriteit, uitmuntendheid en duurzaamheid, kunnen we onze serie diensten en oplossingen vergroten en verschillende soorten gebieden en toepassingen bestrijken.

PERFORMANCE iN LIGHTING NEDERLAND verandert in een verkoopkantoor, waardoor de efficiëntie van leveringen en facturering rechtstreeks vanuit Nederland wordt vergroot. Tegelijkertijd krijgt de GEWISS Group een directe aanwezigheid in het land om de end-to-end-diensten voor het gehele productassortiment te versterken.

Dankzij een gezamenlijke aanpak zullen de twee merken actief zijn als een verenigd team "powered by GEWISS" en dezelfde waarden van integriteit, uitmuntendheid en duurzaamheid delen. Deze strategische alliantie breidt het aanbod aan beschikbare diensten en oplossingen verder uit, bestrijkt diverse gebieden en toepassingen en biedt klanten verschillende voordelen:

Uitgebreid productaanbod: met de mogelijkheid om te kiezen uit een breder assortiment hoogwaardige verlichtingsproducten.

Geïntegreerde oplossingen: met toegang tot complete en geïntegreerde verlichtingsoplossingen voor elk project.

Constante updates: over de laatste trends en innovaties in de verlichtingsindustrie.

De gecombineerde expertise en kennis van twee marktleiders.

Paul Beerepoot, directeur van PERFORMANCE iN LIGHTING NEDERLAND, heeft door deze fusie een omvangrijke verlichtingsoplossing voor B2B-klanten voor ogen. De samenwerking belooft een 'one-stop-shop' voor projecten, waarbij de expertise van GEWISS op het gebied van elektrische onderdelen wordt gecombineerd met de geavanceerde verlichtingstechnologieën van PiL. Dit alles staat garant voor een innovatieve verschuiving in de verlichtingsindustrie.

Enkele operationele updates:

- Alle (gedeeltelijke) bestellingen die niet uiterlijk op 19 december 2023 worden geleverd, worden gefactureerd door PERFORMANCE iN LIGHTING NEDERLAND.

- Orderbevestigingen voor leveringen in 2023 worden in januari 2024 (her)uitgegeven door PERFORMANCE iN LIGHTING NEDERLAND.

Behoudt alstublieft het leveranciersnummer van Performance in Lighting BE voor service- en garantiezaken met betrekking tot artikelen die door Performance in Lighting BE zijn gefactureerd.

Trending Topics

Schrijf ons

Heb je informatie nodig over de producten of diensten van Gewiss?